Menu Sluiten

Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

Informatie over werkplekken kantoor.

De verschillende soorten werkplekken

De term werkplek verwijst naar een ruimte in een kantoor of gebouw waar werknemers hun werk kunnen doen. Dit type ruimte kan ofwel aan 1 persoon worden toegewezen, ofwel worden gedeeld door een grote groep mensen.

 Een gedeelde werkruimte is een plek waar meerdere mensen dezelfde ruimte kunnen gebruiken, en de leden betalen per gebruik.

Het concept van een werkplek is drastisch veranderd sinds de jaren 1800. In het verleden eisten bazen zo veel mogelijk werk van hun werknemers, waardoor ze vaak niet met elkaar mochten omgaan of zelfs geen lunchpauze mochten nemen.

Bazen waren berucht om hun gebrek aan communicatie, en werknemers moesten lange werkd.

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Werkplekken Kantoor

Meubilair | Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoren | Kantoorinrichting | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Werkplekken kantoor

facebook infokantoorprofi.be meubel catalogus webshop kantoorartikelen contacteer ons infokantoorprofi.be bel ons home over profi diensten kantoorinrichting akoestiek plexi panelen proefstoel magazijn maatwerk producten werkplekken bureaustoelen opbergen en kasten akoestiek maatwerk magazijn en opslag kantoorartikelen projectmeubilair ergonomie scheidingswanden realisaties contact meubel catalogus webshop kantoorartikelen werkplekken home producten werkplekken werkplekken goede werkplekken zijn belangrijk voor u en uw organisatie. Kantoorprofi levert volledig ingerichte werkplekken werkplekken kantoor vlug rendement Een werkplek bevat een bureau stoel en kast en daarbij eventuele producten als een stoelmat laptophouder of kabelgoot. Geef uw wensen door en wij maken er een geschikte .

projecten nieuws profiel contact nieuwsbrief nl fr en kantoren meta antwerpen uitbreiding en renovatie van de eigen kantoren met werkplekken type kantoren interieur status gerealiseerd procedure opdracht opdrachtgever meta architectuurbureau locatie grote kraaiwijk antwerpen data oppervlakte msup medewerkers jan de loof meta architectuurbureau houdt kantoor in een voormalige glasopslagplaats in de grote kraaiwijk in antwerpen. Destijds werd het kantoor op de groei gekocht het pand op de eerste verdieping telde werkplekken een vergaderzaal voor personen en een keuken voor de collectieve lunch. Na jaar is het team sterk gegroeid en is er grote nood aan uitbreiding. Door de aankoop van de bovenliggende verdieping .

Vragen over Werkplekken kantoor

buro kantoorinrichting recente realisaties aanpak contact diensten meubilair akoestiek trends acties recente realisaties wij realiseren kantoorinrichtingen bij multinationals financile instellingen nonprofit organisaties advocatenkantoren overheidsinstanties kmo s woonzorgcentra en sociaaleconomische organisaties het nut van werkplekken kantoor Referenties beschikbaar op aanvraag. Totaalinrichtingen oleon evergem werkposten met persoonlijke dossierkast ergonomische stoel vergaderruimtes breakout annex koffiehoek ruimte met akoestische zithoeken bekaert zwevegem deerlijk ingelmunster ergonomische werkposten met zitsta tafels realdolmen bergen flexwerkposten verstelbare tafels multifunctionele ruimte ergonomische stoelen akoestische oplossingen sales ruimte realdolmen kontich flexwerkposten zitsta werkplekken muurbekleding met natuurlijk kurk van de velde willems eeklo ergonomische werkposten met verstelbare tafels vergaderruimte ontspanningsruimte trouw nutrition nutreco ergonomische werkplekken en zitsta tafels gemeente ma.