Menu Sluiten

Expert Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over expert werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Expert Werkplekken Kantoor

Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Kantoren | Meubilair | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Expert werkplekken kantoor

ga naar de inhoud home wie is upspace aanbod methode tevreden klanten keynotes team workshop open masterclass blog contact menu home wie is upspace aanbod methode tevreden klanten keynotes team workshop open masterclass blog contact gratis tools menunew up close amp personal emmanuelle van loon upspace expert en interieurarchitect emmanuelleupspace.be leer mij kennen niels stilman upspace operations manager partner nielsupspace.be leer mij kennen jo peters upspace director amp partner joupspace.be leer mij kennen tijmen mahieu business development manager tijmenupspace.be leer mij kennen wij zijn onderzoekers als adviesbureau voor de optimalisatie van werkplekken ontwikkelden we onze eigen methodologie expert werkplekken kantoor binnen uw budget Daarbij baseerden we ons op uitvoerige e.

infosalar.be klantenzone onze expertise onze formule software over ons werken bij kenniscentrum contacteer ons home werken bij salar blijft sterk groeien en daarom zijn wij continu op zoek naar nieuwe medewerkers competentieprofiel wij hechten meer belang aan competenties dan aan diplomas. Omdat onze klanten een hoog serviceniveau verwachten en we onze slogan expertise binnen handbereik elke dag waarmaken verwachten we wel dat je denkt en handelt op bachelor of masterniveau. Heb je nog net niet het voldoende niveau dan voorzien we in begeleiding om in je functie te groeien. Om zeker te zijn dat we geen talenten missen wordt elke beloftevolle sollicitatie gevalueerd door het gespecialiseerde bureau goelen amp gaukema. Kijk .

Inlichtingen over Expert werkplekken kantoor

aanbodinvesteringenrealisatiesover onscontact nl nl fr entoon navigatie nl fr en toon navigatie aanbodinvesteringenrealisatiesover onscontact stuur ons een emailinfokeyestate.be bel onst. social media linkedin ruim en kwalitatief aanbod aan kantoorgebouwen te koopbekijk ons aanbod kantoren te koop lozenberg lozenberg zaventem source bronstraat brussel artboxx kunstlaan brussel brother industrielaan grootbijgaarden neem contact op met key estate en ontdek verschillende beschikbare kantoorgebouwen te koop in de door u gewenste regio. Kiezen voor een kantoorgebouw te koop bij key estate is kiezen voor werken in een nieuwe dimensie. Voor het kopen van kantoren voor uw onderneming bent u bij key estate aan het juiste adres Aandacht over expert werkplekken kantoor Key estate helpt u bij uw keuze in kantoorgebouwen op zoek naar een kantoorgebouw te koop diverse redenen kunnen aan de basis liggen om nieuwe of bijkomende kantoren te kopen. Het kan gaan om het opstarten van een zaak het verhuizen van uw bedrijf of het uitbreiden van uw onderneming. Wat de reden ook is.