Menu Sluiten

Meubilair Voor De Werkomgeving Van De Toekomst

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting – 

Wenst u meer info over meubilair voor de werkomgeving van de toekomst kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Meubilair Voor De Werkomgeving Van De Toekomst

Duurzaamheid | Kantoorinrichting | Kantooroplossing | Kantoren | Meubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Meubilair voor de werkomgeving van de toekomst

home services kantoorinrichting op maat totaalinrichting kantoor ergonomisch kantoormeubilair projects concept places duurzaamheid insights team contact jobs nlfr turn your office into a happiness factory. Regelmatig bieden we u hier een kijkje in onze research recht van het prikbord gaande van designinspiratie tot een vergelijkende studie over plexiglas. Laat u inspireren door onze tips en kom u gerust informeren bij onze experts. Toon nog meer inzichtrijke alleduurzaamheidinspiratietips amp trickswellbeing tips amp tricks hoe kom je tot een kantoor dat echt bij je organisatie past wellbeing hybride werken musthaves voor elke kantoorruimte meubilair voor de werkomgeving van de toekomst raming aanvragen Wellbeing ergonomisch werken op kantoor tips wellbeing trends voor wellbeing interview knokke talks het nieuwe werken na corona tips amp tricks welzijn op het werk verbeteren tips voor de ideale werkomgeving tips amp tricks trek nieuwe medewerkers aan met je kantoorinrichting tips tips amp tricks kantoorinrichting is mee.

deze website maakt gebruik van cookies. Lees onze privacy verklaring voor meer informatie. Meer weten verbergen contact kennis kennis producten producten diensten diensten over ons over ons thuiswerken thuiswerken contact producten producten producten kantoor alles bekijken van kantoor thuiswerken alles bekijken van thuiswerken thuiswerkpakketten ergonomische bureaustoelen ergonomische muizen ergonomische toetsenborden laptopstandaarden voetensteunen bureaus thuiswerkplekcheck stappenplan gezond thuiswerken zitoplossingen alles bekijken van zitoplossingen ergonomische bureaustoelen zitstahulpen bureaufietsen zitballen zit hulpmiddelen kniestoelen trippelstoelen vergaderstoelen vloermatten controller uurs bureaustoelen bur.

Notie over Meubilair voor de werkomgeving van de toekomst

klanten login nederlands nederlands nl franais frans fr home dienstverlening klantenlijst contact groep menu circulaire visie transmoove vroeger your mover vandergoten en your mover logistics genaamd werkt rond de maximale herinzetbaarheid van het kantoormeubilair door verschillende diensten in beheer samen te brengen verhuis herstellingen inventarisbeheer opslag en beheer van kantoormeubelen montage en distributiediensten transformatie en hergebruik. Het dienstenprogramma van transmoove is gefocused op de maximale ontzorging van de klant tijdens de uitvoering van het project en tijdens het dagelijks gebruik van zijn meubilair Onze aanbeveling m.b.t. meubilair voor de werkomgeving van de toekomst Het gentegreerd beheer van een duurzame werkomgeving bestaat er dus in om een continue dienstverlening te kunnen borgen. Vanuit de dagelijkse ondersteuning bij de klanten via verhuis via contacten via onderhoud kan de werkomgeving continu gemonitored worden waaruit projecten ontstaan om de inrichting opnieuw aan te passen aan de veranderende noden van de klant en zijn personeel. En om van daaruit aans.