KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.
More info
tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting –
Wenst u meer info over werkplekken kantoor belgie kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Werkplekken Kantoor Belgie
Duurzaamheid | Meubilair | Kantoormeubilair | Kantoren | Kantoorinrichting |
Werkplekken kantoor belgie
.
naar content naar hoofdmenu naar zoeken belgi belgi andere locatie amerika amerika brazili canada chili colombia costa rica mexico panama peru urugay venezuela verenigde staten azi azi australi china india indonesia japan malaysia philippines singapore south korea thailand vietnam europa europa austria belgi bulgaria czech republic denmark duitsland engeland finland frankrijk hungary ierland italy luxemburg nederland norway poland portugal romania russia spanje sweden switzerland wereldwijd midden oosten afrika midden oosten afrika algeria congo israel kuwait middle east morocco oman qatar south africa tunisia turkey united arab emirates nl nl fr contacteer ons menu weergeven verbergen uw sector terug naar vorig menu uw sector bedrijven industrien government defensie justitie healthcare senioren scholen universiteiten hogescholen.
facebook infokantoorprofi.be meubel catalogus webshop kantoorartikelen contacteer ons infokantoorprofi.be bel ons home over profi diensten kantoorinrichting akoestiek plexi panelen proefstoel magazijn maatwerk producten werkplekken bureaustoelen opbergen en kasten akoestiek maatwerk magazijn en opslag kantoorartikelen projectmeubilair ergonomie scheidingswanden realisaties contact meubel catalogus webshop kantoorartikelen werken in groene omgeving. De pro voor uw buro open landschaps interieur de pro voor uw buro ontvangstruimte de pro voor uw buro industrieel werken en vergaderen Het scala van werkplekken kantoor belgie De pro voor uw buro vergaderen in stijl de pro voor uw buro moderne kantine de pro voor uw buro kantoorprofi uw onestopshop voor het bedrijf over kantoorprofi wij stellen ons graag even voor. Ervaring productkennis en op.
Feiten over Werkplekken kantoor belgie
volg ons fr en nl fr en nl office office onze visie onze knowhow onze inzet onze realisaties retail retail onze visie onze knowhow onze inzet onze realisaties home home onze visie onze knowhow onze inzet onze realisaties groep groep onze overtuiging onze visie onze knowhow onze inzet onze geschiedenis structuur directiecomite raad van bestuur structuur van de groep onderscheidingen financien kerncijfers waarden waarden onze innovaties codic en kunst codic en sport contactgegevens codic office baanbrekend in de bedrijfswereld van morgen onze visie codic office ontwikkelt hoogwaardige kantoren die anticiperen op de nieuwste trends in de bedrijfswereld. Door rekening te houden met opkomende fenomenen zoals coworking te.