KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.
More info
tags: Bureau´s – Ergonomische Bureaustoel – Info Over Werkplekken Kantoor – Informatie Werkplekken Kantoor – kantoorinrichting –
Wenst u meer info over advies werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Advies Werkplekken Kantoor
Kantooroplossing | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Meubilair | Kantoren |
Advies werkplekken kantoor
ergoadvice bellestraat a sintniklaas t. .. infoergoadvice.be xf ergo advice ergonomische oplossingen met advies menu home producten waarom ergoadvice nieuws referenties contact producten kantoor en thuiswerkplek ergonomische stoelen dynamisch werken in hoogte verstelbare bureaus ergonomische hulpmiddelen akoestische oplossingen zorg en industrie ergonomische stoelen ergonomische werkposten en tafels advies en workshops ergonomische inrichting kantoor werkplekadvies workshop beeldschermwerk promoties actie zit sta bureau capisco rovo prochair laptoptrolley tr bma axia vision home working box bakkerelkhuizen werkplekadvies om onze klanten optimaal verder te kunnen helpen voorzien we een analyse van de werkplek bij u ter plaatse advies werkplekken kantoor specialisatie Een master in kinesitherapie met specialisatie ergonomie komt op uw werk langs om de situatie van naderbij te bekijken. Naast snelle quick wins maken we een analyse op wat voor u .
klantenservice ticketszbc.nl home ict systeembeheer clouddiensten webdiensten contact ict systeembeheer advies levering installatie monitoring beheer werkplek beveiliging helpdesk clouddiensten virtual private cloud office backup wachtwoord beheer voip webdiensten private server webhosting domeinregistratie ict systeembeheer zbc levert zorgeloos systeembeheer voor het mkbwij adviseren installeren en beheren uw gehele kantoorautomatisering Het uitpluizen van advies werkplekken kantoor Advies levering installatie monitoring beheer helpdesk werkplek beveiliging clouddiensten zbc levert clouddiensten deze dragen bij aan makkelijker en flexibeler werken. Waar u ook bent altijd de beschikking over uw applicaties en gegevens. Virtual private cloud office wachtwoord beheer voip backup webdiensten zbc levert complete beveiligde en redundante oplossingen.of het nu gaat om vps linux en windows shared webhosting of domeinnaa.
Notie over Advies werkplekken kantoor
onze werkwijze over acousticomfort onze oplossingen plafondelementen wandelementen scheidingswanden mobiele scheidingswanden bureauschermen waarom realisaties akoestische tests tevreden klanten contacteer ons onze oplossingen plafondelementen wandelementen scheidingswanden mobiele scheidingswanden bureauschermen waarom realisaties akoestische tests tevreden klanten contacteer ons een stillere werkplek voor productievere medewerkers luide sprekers een gebrek aan discretie tijdens vertrouwelijke besprekingen of gewoon ongedefinieerd geroezemoes op de achtergrond het zijn veel gehoorde bronnen van stress op de werkvloer die niet alleen zwaar wegen op de motivatie van medewerkers maar dikwijls ook een impact hebben op de kwaliteit van het geleverde werk. Acousticomfort helpt uw bedrijf om deze problemen def.